20 листопада в Новомиргородській ЗШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання творчої групи.
Тема засідання "Роль допрофільного навчання та факультативних занятть для поглибленого вивчення хімії"
Ознайомилися з творчими доробками Марінової Л.В. та відвідали відкритий урок на тему "Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Хімічні реакції»
Вчителі творчої групи розробили рекомендації вчителям хімії щодо підготовки учнів до ЗНО.
Урок №24
Клас 9
Предмет хімія
Учитель Марінова Лариса Віталіївна
Дата 20 листопада 2014 року
Учнів за списком _25____ , присутні __20____
Тема засідання "Роль допрофільного навчання та факультативних занятть для поглибленого вивчення хімії"
Ознайомилися з творчими доробками Марінової Л.В. та відвідали відкритий урок на тему "Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Хімічні реакції»
Вчителі творчої групи розробили рекомендації вчителям хімії щодо підготовки учнів до ЗНО.
Аналіз
уроку
Урок №24
Клас 9
Предмет хімія
Учитель Марінова Лариса Віталіївна
Дата 20 листопада 2014 року
Учнів за списком _25____ , присутні __20____
Тема уроку: Узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми «Хімічні реакції»
Мета уроку:
освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Хімічні реакції»; закріпити вміння та навички щодо складання рівнянь окисно-відновних реакцій з використанням методу електронного балансу, складання термохімічних рівнянь, класифікації хімічних реакцій за різними ознаками , розв’язування задач з термодинаміки та кінетики, узагальнити значення хімічних реакцій.
виховна: виховувати науковий світогляд та вміння спілкуватись.
розвиваюча: розвивати уміння точно та логічно висловлювати власні думки, узагальнювати, прогнозувати, робити висновки.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Мета відвідування: формування ключових компетентностей інтерактивних методів навчання. Урок відповідає програмним вимогам. Дотримано принципи навчання: науковість, доступність, наочність, проблемність, особистої, діяльнісної спрямованості, зв'язок навчання з життям та опора на попередній досвід,.
На уроці здійснено єдність освітніх, розвивальних і виховних організацій навчання.
Протягом уроку реалізовані такі методи навчання:
- евристичний;
- пошуковий;
- спонукаючий;
- творчий.
Урок своєчасно розпочався та проведений відповідно до етапів даного типу уроку. Була поставлена мета, здійснена актуалізація і мотивація навчання. На уроці завдання перед учнями ставилися логічно і послідовно. Урок забезпечений технічними засобами навчання та літературою.
Вчитель застосовував рольові ігри, індивідуальну роботу, фронтальне опитування, роботу біля дошки. Учні продемонстрували, що вони вміють аналізувати, виділяти головне, порівнювати, узагальнювати та конкретизувати.
Вчитель та учні виконували вимоги «Єдиного мовного та орфографічного режиму».
На уроці переважали практичні завдання. Діти пишуть молекулярні рівняння реакцій, повні та скорочені іонні рівняння реакцій, підбирають коефіцієнти методом електронного балансу, розв’язують задачі з термодинаміки, класифікують реакції за всіма ознаками, активно дають відповіді при фронтальному опитуванні. Вчитель та учні високо організовані, активні, володіють матеріалом з теми, хімічною мовою. Учні були оцінені відповідно до рівня їх знань.
На уроці були здійснені міжпредметні зв’язки з біологією, історією та основами здоров’я. Вчитель проявив методичну майстерність та педагогічний такт. На уроці були дотримані всі санітарно-гігієнічні вимоги.
Мета уроку:
освітня: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Хімічні реакції»; закріпити вміння та навички щодо складання рівнянь окисно-відновних реакцій з використанням методу електронного балансу, складання термохімічних рівнянь, класифікації хімічних реакцій за різними ознаками , розв’язування задач з термодинаміки та кінетики, узагальнити значення хімічних реакцій.
виховна: виховувати науковий світогляд та вміння спілкуватись.
розвиваюча: розвивати уміння точно та логічно висловлювати власні думки, узагальнювати, прогнозувати, робити висновки.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.
Мета відвідування: формування ключових компетентностей інтерактивних методів навчання. Урок відповідає програмним вимогам. Дотримано принципи навчання: науковість, доступність, наочність, проблемність, особистої, діяльнісної спрямованості, зв'язок навчання з життям та опора на попередній досвід,.
На уроці здійснено єдність освітніх, розвивальних і виховних організацій навчання.
Протягом уроку реалізовані такі методи навчання:
- евристичний;
- пошуковий;
- спонукаючий;
- творчий.
Урок своєчасно розпочався та проведений відповідно до етапів даного типу уроку. Була поставлена мета, здійснена актуалізація і мотивація навчання. На уроці завдання перед учнями ставилися логічно і послідовно. Урок забезпечений технічними засобами навчання та літературою.
Вчитель застосовував рольові ігри, індивідуальну роботу, фронтальне опитування, роботу біля дошки. Учні продемонстрували, що вони вміють аналізувати, виділяти головне, порівнювати, узагальнювати та конкретизувати.
Вчитель та учні виконували вимоги «Єдиного мовного та орфографічного режиму».
На уроці переважали практичні завдання. Діти пишуть молекулярні рівняння реакцій, повні та скорочені іонні рівняння реакцій, підбирають коефіцієнти методом електронного балансу, розв’язують задачі з термодинаміки, класифікують реакції за всіма ознаками, активно дають відповіді при фронтальному опитуванні. Вчитель та учні високо організовані, активні, володіють матеріалом з теми, хімічною мовою. Учні були оцінені відповідно до рівня їх знань.
На уроці були здійснені міжпредметні зв’язки з біологією, історією та основами здоров’я. Вчитель проявив методичну майстерність та педагогічний такт. На уроці були дотримані всі санітарно-гігієнічні вимоги.
Немає коментарів :
Дописати коментар